Thursday, June 12

aDa uNtukmu...


Di sana pungguk menanti...
Mengharap bulan membalas rindu di hati...
Di sini aku berdiri...
Menunggu penuh dengan kesabaran...
Tanpa manis madah...
Janji yang puitis...
Tuk persembahan...
Hanya ketulusan...
Sekeping hati suci ...
Aku...
Berikan kasih...
Kalau itu yang kau mahu dari ku...
Aku...
Berikan cinta...
Untuk membahagiakan hari mu...
Aku...
Sayang dirimu (menyayangimu)...
Biarpun nafas ku sampai terhenti...
Akan ku kota janji kita...
Mendirikan Taj Mahal cinta...
Seteguh kasihShah Jehan kepada Mumtaznya...
Terasa indah pabila berdua...
Semakin tiba saat bahagia...
Merai cinta kita...
bile nak balik...bosan nie...

2 comments:

Boyz said...

let me be the first to comment on this: :p

aku tak suka sngat sore nubhan tuh...tapi aku tak arr benci dia pong...btw, thanks for posting.
aku dah link ko skali in my must visit blogs...adios!

add_asyraf said...

thanks boys...i juz luve the song and lirik ler...nubhan belakang kira...huhu...