Tuesday, July 15

hUjan mEmahami...

kat luar ujan...macam faham perasaan aku...aku sedih...aku takut...aku terkilan...aku rase bersalah...firstly...kepada semua pembaca...aku memang nak mintak maaf...terutama kepada semua kawan rapat aku...aku x cite kat korang...aku xnak korang susah hati...aku xnak korang terbeban dengan masalah aku...kalau tetiba aku call korang nangis nangis tolonglah layan jer...kalau tetiba aku call tanye pendapat tolonglah bagi walaupun x logik...waktu macam nie aku perlukan sokongan...setiap langkah diperhati...setiap gerak geri diikuti...tadi dalam sejarah...sejak jusco dibuka tahun 2005...tadi 8 orang kene suspend kerja 2 minggu...esok akan bertambah...dan dalam 8 orang tue...4 supervisor dan 3 my best staff...korang jgn anggap yg bukan bukan...aku x bleh nak cerita lanjut...sebab blog aku ade org baca...aku risau kalo org tue gune ape yg aku tulis kat sini jadi bukti...pernah dengar x???sebab nila setitik...rosak susu sebelanga...aku x bleh nak fikir...sorry to all...

No comments: