Saturday, July 19

tErbang tAnpa sAyap...

Semua orang mencari sesuatu
Satu benda yang melengkapkan semua
Kau jumpa di tempat yang pelik
Tempat yang kau rasa tak mungkin ada
Sesetengah jumpa di muka anak mereka
Sesetengah jumpa di mata kekasih mereka
Siapa yang boleh nafikan kegembiraan yang dibawa
Bila kau jumpa benda itu
Kau terbang tanpa sayap
Sesetengah jumpa ia berkongsi di waktu pagi
Sesetengah dalam hidup yang keseorangan
Kau jumpa di dalam perkataan orang lain
Garisan ringkas yang boleh buat kau ketawa atau mengangis
Kau akan jumpa dalam persahabatan paling dalam
Jenis yang akan ceriakan hidup kau
Dan bila kau tau ia begitu penting
Kau jumpa benda itu
Kau terbang tanpa sayap
Sangat mustahil seperti kelihatan
Kau perlu bergaduh untuk setipa mimpi
Sebab tak siapa tau kau nak lepaskan siapa
Yang akan buatkan kau lengkap
Untuk aku, cuma bangun sebelah kau
Untuk melihat matahari terbit di muka kau
Untuk tau aku boleh cakap aku cinta kau
Di setiap masa dan tempat
Itulah benda kecil yang aku tau
Benda benda yang membuatkan kau milik aku
Dan ia seperti terbang tanpa sayap
Sebab kau istimewa
Aku terbang tanpa sayap
Dan kau tempat hidup aku bermula
Dan kau juga tempat aku berakhir
Aku terbang tanpa sayap
Dan kegembiraan yang kau bawa
Aku terbang tanpa sayap...

2 comments:

arifeddy said...

tibe2 kakak terigt lagu menaruh harapan version english

add_asyraf said...

huhu...nak lagu ape lagi???nanti i translate...huhu...